- vakna nätter

Idag har vi haft en riktigt slappar-dag, låg kvar i sängen läääänge imorse och under dagen har vi bara varit hemma och kollat på film. Gustaf somnade inte helt förens 4 imorse, han sov men vaknade efter typ 10 minuter varje gång och då kunde inte jag sova heller. Så ibland är det skönt när man inte har något planerat under dagen och kan slappa. Imorgon måste vi iallafall hitta på något, är Christoffers sista lediga vecka, sen kallar jobbet igen och jag blir ensam om dagarna. Men blir skönt att få lite mer rutiner här hemma också :)

Passade iallafall på att rensa ut Gustaf kläder som blivit för små. Snacka om att jag köpte alldeles för mycket kläder när jag var gravid, hehe. Han hann inte ens använda hälften så det mesta är oanvänt. Sen att han växer så in i satans snabbt bidrar till en del också. Nu är storlek 56 för litet, byxor går bra men bodysar blir för små och sitter som klister och går knappt att knäppa.
Ska försöka sälja allt på tradera och tjäna ihop lite cash. Sålde nyss min systemkamera, lite ledsamt men den har bara legat och samlat på sig damm här hemma. Jag var för lat för att släpa med mig den överallt...



Postat av: rebecka 21 år - gravid, bonus mamma & bröllops planer!

oh, så fin han är :)
Hoppas allt går bra med er lilla familj!

2012-10-16 @ 15:35:06
URL: http://perfectlifewithyou.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Du kan använda de bodys som du köpt iaf, men som en tröja istället så får han använda allt. Bara att inte knäppa bodyn.

Svar: smart;)
ebjf.blogg.se

2012-10-20 @ 06:43:16

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Vad vill du säga?:):

Kom ihåg mig?
RSS 2.0