- söndag

Idag hade vi som sagt besök av min familj, vi fikade och lite sånt. Wilma ville ha kladdkakemuffins också så vi bakade det på morgonen. Min syrra stannade kvar här när dom andra var på match och lekte lite med Wilma. Hon vart jätteglad och ösde på för fullt och ville att Amanda skulle göra allt, haha. Blir ju så, förr var hon van med att träffa dom mycket oftare eftersom jag bodde där. Jag passade på att laga lite mat, fick bli lasange idag.

Nu sover både Wilma och Gustaf. Vi ska till Nynäshamn imorgon. Första gången jag åker själv så långt bort med Gustaf, får hoppas att han sköter sig på tåget ;) jag har redan packat skötväskan och tagit fram kläder till alla för att ha allt klart. Har lärt mig att allt inte går speciellt fort nu på mornarna och att det kan komma upp oväntade saker precis när man ska gå, tex att Gustaf kommer på att han är dö hungrig precis när alla fått på sig kläderna, hehe. Så lika bra att ha det som går klart, varför göra det svårare för sig lixom?;)




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Vad vill du säga?:):

Kom ihåg mig?
RSS 2.0