- Nynäshamn

Våran lilla "resa" till Nynäshamn idag gick kanon, jag hade förväntat mig en lillebror som skulle bli super uttråkad på tåget men istället sov han hela vägen och fortsatte sova inne hos logopeden.
Efter det så ville Wilma att vi skulle följa med upp och leka i hennes rum. Egentligen skulle jag hem igen men när vi ändå var där så kunde vi lika gärna följa med en stund. Lovade Wilma att komma en annan dag och vara där lite längre. Hon vart lite ledsen när vi skulle åka, lillskruttan <3
Hemresan gick bra också, Gustaf var vaken hela tiden men var glad och kikade runt, han är så sjukt nyfiken, helst av allt skulle han vilka vrida huvudet flera varv.

Imorgon ska jag på återbesök hos barnmorskan igen, lär gå snabbt. Känner mig lixom helt återställd och allt så det är skönt. Vägde mig idag också, gått ner 10 kg! Men det syns inte ens, haha. Gick upp 5,5 under graviditeten.

Vi har tänkt äta frukost med Sofie imorgon på jobbet innan jag ska vara där, blir mysigt! Så måste sova nu, annars orkar man väl inte ens gå upp imorgon.



Postat av: Sara - Ensamstående mamma

Det var ingen dålig viktnedgång :P

2012-10-24 @ 11:23:43
URL: http://dolphin.blogg.se

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Vad vill du säga?:):

Kom ihåg mig?
RSS 2.0