- ledsen mamma

Antar att många av er kikade på fotbollen idag? Det gjorde jag iallafall och hjälp vilken spännande match!
Efter det fick jag plötsligt akut feberfrossa, snabbt efter kom smärtan i hela kroppen, kunde knappt röra mig, låg bara och skaka, hemskt. Nu inser jag att jag nog drabbads av den berömda mjölkstockningen... När Gustaf ville amma så ville jag gråta. Eller kan det vara något annat? Hoppas iallafall att det går över fort som tusan!!!!! :(



Postat av: Karin

Oh stackarn!
Bada varmt, värm brösten med värmflaska och amma så ofta som möjligt (fast det är odrägligt). Då går det över som snabbast.

2012-10-17 @ 08:16:47
Postat av: INA

Spiderchick fick rätt mycket tips angående mjökstockning: http://spiderchick.nu/2012/september/mjolkstockning.html

Så vitt jag förstår försvinner det inte av sig själv. Hoppas det går över!

2012-10-17 @ 13:13:02

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Vad vill du säga?:):

Kom ihåg mig?
RSS 2.0