- ibland slår det fel

Gah, höll på att dampa sönder när jag var ute förut. Det blåste som jag vet inte vad, trodde seriöst jag skulle flyga iväg och vagnen for åt alla håll och kanter. Hade tänkt möta C efter jobbet så vi kunde storhandla men det slutade med att jag vände precis utanför affären. Bussen han satt på pajade och det skulle dröja en halvtimme till innan han skulle vara framme. Måttligt irriterande. Jag som hade tänkt laga något smarrigt till middag och baka, men nej det får bli imorgon.
Normal man känner sig som lackar sönder för en sån sak, kunde ju lixom gått in och handlat själv, hehe.

Äsch nu är jag på bättre humör, C köpte med sig plockgodis till mig. Hoppas det inte blåser lika mycket imorgon :) satt iallafall i åkpåsen idag, kände att det var dags nu när det varit 0-gradigt.



Postat av: Mamma Maria

Ibland så krävs det inte så mycket för att humöret ska slå slint :)

2012-10-30 @ 13:13:39
URL: http://mammamaria.nu

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Vad vill du säga?:):

Kom ihåg mig?
RSS 2.0