- ett bildlöst inlägg

Jag brukar alltid ställa min mobil på väckning för att inte sova för länge, nu känns det som att det inte behövs efter som Gustaf oftast vaknar först vid 6 tiden och sen runt 9. Idag så råkade vi somna om igen och vaknade inte förens klockan 12 när det ringde på dörren. Där ute stod Wilma och Andreas, tänkte först att nu är klockan säkert typ 4 och vi har sovit bort hela dagen! Blir nog fortsatt väckning med mobilen, hehe. Är iallafall grymt utvilad vilket är skönt.

När vi fixat oss så åkte vi och hämtade ut bärselet, älskar det redan! Så sjukt skönt och smidigt att använda. Kommer användas flitigt här hemma.

Nu har vi precis ätit middag och Wilma sitter och kollar på tv. Imorgon är det dags för BVC igen, lika spännande som vanligt att få reda på vad lilleman väger och imorgon kollar dom även längden. Tycker han är så sjukt lång redan, han får väll sin pappas längd och slutar på över 1,90 ;)



Postat av: Karin

Akta bara att Gustaf inte blir skev i ryggen av bärselen, det blev min kusin som hade suttit i den för mycket och sedan krävdes det dryga månader med sjukgymnastik

Svar: Oj visste inte att det var farligt :/ Men använder det ändå bara när jag måste göra annat och han vill bli buren:P så går inte med han i den hela dagarna:P
ebjf.blogg.se

2012-10-05 @ 11:27:23

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Vad vill du säga?:):

Kom ihåg mig?
RSS 2.0