- torsdag

Idag har vi varit och skrivit på faderskap, var på tiden, hehe. Efter det passade jag, Wilma och Gustaf på att hälsa på hos mamma. Var tänkt att vi bara skulle stanna ett tag men Wilma ville gärna hinna träffa alla så vi åt middag där. Så fick hon leka lite med Vincent också som kom förbi en stund.
Gustaf har varit mer gnällig än vanligt igår och idag men skönt nog så sover han bra iallafall.

Nu väntar jag på att Christoffer ska komma hem med våran nya dator, förhoppningsvist blir det en iallafall. Jag sitter sällan vid datorn men nu när vi inte haft en på fyra dagar inser jag att livet blir så mycket jobbigare när man måste betala räkningar och grejer via mobilen. Känns så hemskt att säga det..usch.

Jag trodde vi hade BVC imorgon men det var tydligen på måndag, tur att jag kollade en extra gång så att vi inte hade gått dit i onödan. Wilma ska hem till nynäs imorgon, dom ska få besök och hon ville gärna leka lite. Skulle lämnat henne där men det känns så drygt att sitta och åka tåg fram och tillbaka i två timmar med Gustaf.

Mina gosisar imorse.




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Vad vill du säga?:):

Kom ihåg mig?
RSS 2.0