- lördag

Idag har vi tvättat och haft lite besök av Amanda och Caroline. Gjorde världens tabbe i tvättstugan idag. Var helt säker på att jag bokat men när jag kom dit så var det nån som tvättade, vart lite smått irriterad och kollade tiden igen och fick det till att jag visst hade bokat. Tänkte att jag skulle ge personen 30 min att ta ut sin tvätt, gick tillbaka igen men fortfarande ingen som hämtat tvätten så la in tvättkorgen och hoppades på att personen som tvättade skulle se att jag ville ha min tid. Först tänkte jag ta ut kläderna och lägga dom på bänken bara. Kan ju säga att det var tur att jag inte gjorde det, när jag kom tillbaka igen var kläderna i torkskåpet och jag la in mina saker i maskinerna, kollade tiden igen och kom på att det är 24 idag och inte 22! Fick lite smått panik när jag insåg att det var jag som tagit nån annans tvättid nu istället, så höll koll hela tiden ifall att hon skulle komma ner så jag kunde be om ursäkt. Det gick bra iallafall och hon var klar men jag fick snällt torka mina kläder i lägenheten. Så går det när man blir irriterad över små saker, hehe.

Efter det fick vi besök och fikade lite innan det var dags för att laga mat.
Nu väntar vi på att så mycket bättre ska börja och sen tänker jag inta sängen, är galet trött. Men har fått in super bra sovrutiner på lilleman. Lägger han för natten vid 22 och sen sover han till halv 9-9 på morgonen, dock så vaknar han mellan 4-5 och äter men somnar om direkt. As najs!




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Vad vill du säga?:):

Kom ihåg mig?
RSS 2.0