- en vanlig dag

Vi kom nyss hem ifrån en träff med Malin och Julia. Var meningen att vi skulle gå en promenad men vi hamna i Globen istället. Gustaf var inte ett dugg trött efter att ha sovit länge precis innan så att ligga i vagnen längre stunder är inte så poppis, han vill hellre vara med och se vad som händer runt om kring.
Min lilla skrutt som blir 2 månader idag!

Nu väntar vi på att storesyrran ska komma hit och sen ska vi laga mat. Har lite paket att hämta ut men vet inte om jag orkar göra det idag. Väntar på att få min nya mobil också, men 3 är sjukt sega! Skulle ta 1-2 dagar och har gått 5 dagar nu.. Men men.

Ikväll blir det som vanligt lite fredagsmys och imorgon får vi se vad dagen har att erbjuda.



Postat av: Evelin

Hej!
Har läst dina bloggar sen Wilma var en liten liten bebis. Och gillar värkligen hur du skriver och vad du skriver om. Det är roligt att läsa :)
Men sen när Wilma börjar skolan nästa år. Vart ska hon gå då? Vid dej eller där Andreas bor?
Kram!

Svar: Tack :) tror hon kommer gå i Nynäshamn, jag håller på att söka lägenhet där :) vi får se helt enkelt!
ebjf.blogg.se

2012-11-09 @ 23:36:51
Postat av: Carolina

Hej! Såg precis på din instagram att du hade gjort lasange! :)
Jag är gravid i vecka 14 och har cravings efter lasange! Har suktat efter det i flera veckor men inte vågat mig på något recept från internet... Kan inte du lägga ut ditt bästa ladangerecept? :) skulle uppskattas enormt av både mig och min Karl! Och lillen i magen! :) kram!

2012-11-11 @ 22:28:00

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Vad vill du säga?:):

Kom ihåg mig?
RSS 2.0