- Dagarna går

Jahopp, glömmer bort att kika in här vissa dagar. Har fullt upp känns det som fast jag inte gör något speciellt, konstigt det där. Jag har iallafall passat på att storstäda idag, kastat ytterligare några påsar med skräp. Hur hinner man ens samla på sig allt? Gjort lite höstmysigt hemma med massa ljus överallt. Det behövs, vi har svinkallt i våran lägenhet, golvet är rena isen, går inte att ha Gustaf liggandes där för länge, även fast vi har täcke och så under. Och Wilma tar alltid av sig sina strumpor även fast jag säger åt henne att inte göra det, får tjata och tjata om att hon får sätta på sig tofflor då. Håller på att leta efter några riktiga mystofflor till henne, som är lätta att sätta på, nu har hon såna som man sticker in foten i bara men dom åker av hela tiden. 
 
Imorgon blir det kanske en sväng till IKEA, vill handla lite ljustakar och sånt, vi behöver även nya tallrikar som är större, sen kommer man väll hem med massa annat skit som vanligt när man varit där, hehe. 
Känns helt sjukt att det är julafton om en månad, på tal om julen så har vi inget julpynt heller, så det måste fixas.
 
Ska börja med maten nu medans Gustaf ändå sover. Blir alltid så sent nu förtiden när Ch börjat jobba, men det känns så trist att sitta och äta själv. Idag har jag lixom levt på knäckemackor eftersom jag inte haft någon lust att laga mat till mig själv bara. 
 




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Vad vill du säga?:):

Kom ihåg mig?
RSS 2.0