Happy happy

Sitter och kikar på massa bebis grejer på olika hemsidor, vill typ köpa allt! Mest av allt vill jag ha sängen, vi ska troligtvist få en men jag skulle vilja ha den redan nu för att se om den behövs målas om eller så. Ska köpa spöket laban eller tummen bäddset, så söta. Jag har typ glömt bort vad det är man behöver för nått, vissa grejer är ju inte speciellt nödvändiga att ha egentligen. Ska nog skriva upp det allra viktigaste.
Vill gosa bebis nuuuuuuuuu!

Igår var vi hemma hos Lina och fikade, det var skoj! Wilma var till en början jätteblyg men tillslut släppte allt och då busa hon på som bara den med alla. Hon hade bakat muffins helt själv också som hon tog med sig, så duktig.
Dom har en liten "trädgård" eller vad man ska kalla det, så i sommar hoppas jag att vi blir bjudna dit för lite grillning, hehe.

Jag sa ju förut att jag hoppades på att min chef skulle skriva på mina papper idag, men icke! Han sa att han måste kolla igenom dom för att se så att allt är "rätt" och sen påstod han att jag inte skulle bli godkänd och att det var alldeles för tidigt att skicka in dom nu ändå. Då kokade jag över, jag försöker verkligen med allt, har varit hur shysst som helst emot honom, hjälpt han med personal, skriva scheman, skött alla beställningar, ja ALLT. Det enda jag får tillbaka är skit, jag har till och med gått med på att jobba en bit in i juli för att det ska lösa sig med resten av personalens semester. Håller han på såhär så kommer jag sluta exakt den fjärde juli istället, men då sätter jag resten av personalen i skiten.
Okej, nää men jag ska sluta snacka om mitt jobb, låter verkligen som en bitterfitta i varje inlägg känner jag. Hehe.






Postat av: Ulrika

Åh så kul att jag av en slump trillade in här efter lång tid och läser att du är gravid! STORT GRATTIS till er!

Jag har följt dig sen du väntade Wilma, så spännande! Önskar dig och din familj all lycka. :)



Mvh Ulrika

2012-05-18 @ 21:43:45
URL: http://honmammanu.blogg.se/
Postat av: rebecka 20år - gravid&bonusbarn!

verkligen helt underbara!



hjälpa mig med att rösta på vilken färg? Jag kan inte välja!!

blir en brio go - blå eller röd!?



http://perfectlifewithyou.blogg.se/2012/may/brio-go-rod-vs-bla.html#comment

2012-05-27 @ 10:15:12
URL: http://perfectlifewithyou.blogg.se/
Postat av: Lina

Hej! Jag kikar in här ibland, men jag har aldrig förstått vem som är bebisens pappa? Sett att det är fler som har frågat, men jag hittar ingen som har fått svar :)

2012-06-13 @ 11:17:03
Postat av: Anonym

Nyöppning!! www.sagorochting.se

Barnkläder, leksaker, saker till de gravida! Nedsatta priser på hela sortimenten fram till söndag kl. 18!

2012-06-15 @ 12:25:59
Postat av: 21 år, mamma till William & gravid med tösen

Kan du inte lägga upp någon magbild =) hade vart jätte kul o se!

2012-06-18 @ 17:51:24
URL: http://mittlivv.blogg.se/
Postat av: Anonym

allt bra? väldigt länge sen du uppdaterade :)

2012-06-19 @ 16:45:29

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Vad vill du säga?:):

Kom ihåg mig?
RSS 2.0