-Lördag

Självklart så ska det vara dåligt väder på min lediga helg, vi hade planerat att göra massa saker men det gick inte nu. Det är illa när inte ens Wilma vill vara ute. Imorse när hon såg att det snöade lite sa hon "nääe, idag tänker jag verkligen inte gå ut". Tror de flesta tröttnat på snön. Vi kom iallafall iväg en stund till liljeholmen där vi lunchade och kollade i lite affärer. Wilma har hittat massa saker till lillebrorsan som hon vill köpa, hon var mest sugen på att köpa halva leksaksaffären, men sa att sånt får vänta. Hon är så fin, hela dagen idag har hon pratat om vad vi måste ha och vad som måste fixas. Det är hennes bebis säger hon och hon skulle helst av allt vilja att han kom nu, att sommaren ska ta slut först tar ju låååång tid. Hon kommer bli världens bästa storasyster även fast hon sagt att om han skriker så får jag ta hand om honom ;) Byta blöja var heller ingen hit eller hon sa "okejdåå kan väll se om jag kan", min fina tjej.

Imorgon får vi se vad som händer, ska väll försöka komma iväg och storhandla, inte det lättaste utan bil och när affärerna ligger en bit bort. En storstädning ska vi också hinna med och kanske en sväng till tvättstugan. Jag har blivit så bortskämd med att ha haft tvättmaskin hemma och nu när man inte har det är det inte lika roligt att tvätta längre, eller är det någonsin kul att tvätta?

Nu ska Wilma ta och hoppa i sängen, vi får se hur glad hon blir när jag avbryter henne i hennes smurflek.
Ha det bra så länge!






Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Vad vill du säga?:):

Kom ihåg mig?
RSS 2.0