-You can't change what has already happened so don't waste your time thinking about it. Move on, let go and get over it.

Så sitter man här igen, , mitt i natten utan någon sömn. Jag som trodde att jag skulle få sova inatt, bestämde mig för att inte vila på dagen eftersom jag tänkte att det kanske var en av orsakerna till att jag inte kan somna, men nej! Lär vara dödstrött imorgon om jag inte lyckas somna snart. Har tid hos barnmorskan klockan två också, ska bli spännande. Det är ett lite längre besök den här gången, vi ska gå igenom allt, förlossning och så. Jag har inte direkt några önskemål om hur jag vill ha den, utan jag vill ta det som det kommer, precis som förra gången. Är inte speciellt nervös ännu heller, vill helst att allt ska komma igång nu bara, men nervositeten kommer nog lite senare, hehe.

Blir rätt tråkigt med massa bildlösa inlägg, ska försöka ta lite fler bilder. Jag fotar mest Wilma och nu när hon är bortrest så blir det såklart lite svårt. Saknar henne sjukt mycket, vill att hon ska komma hem nu så vi kan gosa! Och så att hon kan liva upp min vardag lite mer, känns som jag gör samma sak dag ut och dag in.
Det är trist att bara gå hemma, önskar att jag kunde jobba istället, iallafall på halvtid.

Ska sätta på lite Tom och Jerry nu, är en rikitgt barnprograms nörd. Även när inte Wilma är här så kan jag sitta och glo på disney chanel i flera timmar.




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Vad vill du säga?:):

Kom ihåg mig?
RSS 2.0