- Även den som går sakta kommer fram.

Håller på att tvätta, hur trist är inte det egentligen? Förhoppningsvist lyckas jag inte färga alla kläder den här gången, sist råkade jag lägga in Wilmas röda leksaks kockvante bland ljus tvätt och allt var rosa, hehe. Snart börjar det bli dags att tvätta lillebrors alla kläder, det har blivit en del även fast jag sa förut att jag inte skulle köpa så mycket.
Hade tänkt passa på att storstäda lite också men vi blir troligtvist av med våran TVbänk med tillhörande bokhyllor till idag, så alla grejer som stått där i ligger lite över allt just nu. Ska försöka komma iväg till ikea nån dag, måste först försöka hitta någon som kan köra. Smart att man säljer grejerna innan man hunnit köpa nytt, haha.

Det händer inte så värst mycket mer i mitt liv just nu, rätt trist. Ska iallafall försöka hitta på lite saker den här veckan. för att få tiden att gå. På torsdag rycker mitt hår iallafall, ska klippa av allt, eller inte allt men kort iallafall. Så sjukt trött på att ha långt nu.

Börjar bli dags att kolla till tvätten och sen börja förbereda någon mat tills ikväll.


Postat av: Leila

Vilken otroligt söt bild på din dotter! :)

Hehe, du är inte ensam om att ha råkat färga kläder :P

Ha en fin fortsatt dag! Kram Leila

2012-07-24 @ 19:19:43
URL: http://godsakerna.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Vad vill du säga?:):

Kom ihåg mig?
RSS 2.0