Mitt i natten

När man inte kan sova så får man sysselsätta sig med annat, i mitt fall så blir det att kika runt på olika hemsidor och fundera på vad som är kvar att köpa till lillebror. Beställde hem en bilbarnstol igår, passade på när den var nersänkt till halva priset, vi kommer ju inte åka så värst mycket bil men det kan vara bra att ha en när man väll ska åka nånstans och såklart när man ska hem från bb. Förhoppningsvist så får jag föda på sös, tar ca 20 min att gå dit hemifrån oss. Men jag tänker inte hoppas på för mycket, med Wilma fick jag ringa till 3 olika sjukhus innan jag tillslut fick plats på södertälje, det var hemskt! Trodde jag skulle få föda hemma, haha.

Jag vill iallafall ha ett bärsele, men det blir så sjukt dyrt om man ska köpa allt på en gång så jag försöker dela upp allt. Och sen så vill jag köpa allt det "viktiga" först, sånt som man verkligen behöver. Insåg idag att vi verkligen måste köpa mer kläder i storlek 50, jag har mest köpt i storlek 56 och 62. Vet inte om jag förväntat mig en jätte till bebis, haha. Går ju alltid att köpa när han är född också, när man vet hur stor han är och så, men vill ju ändå  vara lite förberedd. Hittade iallafall 3 bodysar på åhlens idag, med barbapappa, sjukt söta!

Nä, om man ska försöka sova lite, ska sätta på vänner, inne på säsong 9 nu. Undra vad det blir för serie sen, tips?


Postat av: Ch

pretty little liars är bra :)

2012-07-22 @ 01:27:36
URL: http://tigernalle.blogg.se/
Postat av: classes lilla blogg

vilken extremt häftig blogg du har, jag vill bara säga det att detta måste vara den bästa bloggen jag sett vad gäller flera aspekter, jag hoppas du förstår vilken underbar blogg du har....allt är så samspelt på bloggen...designen, inläggen mm....jag är riktigt imponerad....jag upptäckte din blogg av en vän på facebook, hoppas du gillar min blogg på facbook också, då syns du där så fler av mina vänner får syn på dig,dom är väldigt bloggintresserade.

https://www.facebook.com/pages/Classes-lilla-blogg/143702972315095

2012-07-22 @ 04:22:09
URL: http://classeslillablogg.wordpress.com

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Vad vill du säga?:):

Kom ihåg mig?
RSS 2.0