Väntar och väntar

Eftersom jag ändå har en dator i närheten så kan jag passa på att skriva ett inlägg, den där mobilappen vill verkligen inte fungera för mig, nu kan jag inte logga in och komma åt min blogg ens, så trist.
Iallafall, förutom att jag har gått på helvarv hela dagen idag så har vi hunnit med ett besök hos barnmorskan. Allt såg fint ut och lillebror har nu vänt sig och ligger med huvudet neråt, det kan ju hända att han vänder sig igen men jag hoppas inte det, känns lixom lite närmare när han ligger rätt. Järnvärdet är fortfarande dåligt och jag börjar ge upp hoppet om att någonsin få upp det, vi skulle iallafall satsa på att komma upp i 110 innan det är dags. Jag kan inte äta mina järntabletter eftersom jag mår så illa att jag måste spy upp dom, så försöker äta järnrik mat.
Några fler gravidetskilon hade jag inte heller samlat på mig, står kvar på samma siffra som för över två månader tillbaka nu. Så länge lillen mår bra så klagar jag inte. Vecka 33 nu och förhoppningsvist bara 7 kvar:) Ska försöka lägga upp en magbild så fort jag kan.

Jag har även slutat jobba nu och man kan säga att jag har semester. Är hur skönt som helst, att bara kunna ta det lugnt och slippa all stress. Tror däremot att jag kommer bli rätt uttråkad snabbt och ångra att jag sluta så tidigt, men lillebrors hälsa går först. Tur att Malin också är hemma om dagarna nu, så vi kan sitta och beklaga oss på  hur jobbigt allt är, haha nä men nästan.

Egentligen måste jag försöka sova, men vet att det aldrig kommer gå förens bebisen är ute. Ska iallafall försöka vila, måste orka vara med Wilmisen imorgon också.


Postat av: Mandy & River

det finns en uppdatering ute för appen nu :) efter man gjort den så fungerar det =)

2012-07-11 @ 10:48:12
URL: http://mandyyss.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Vad vill du säga?:):

Kom ihåg mig?
RSS 2.0