Snart så

Det går inte att kommentera min blogg via mobilappen, vet ej varför? :/

Går in i vecka 35 idag om man ska räkna som barnmorskorna gör, de räknar dagen man är beräknad på som 39+6 men jag tycker det ska vara 40+0 så enligt mig gick jag in i vecka 35 igår. Visa graviditetsräknare räknar som jag så jag går efter dom. Så om tre veckor är lillebror "klar" och kan alltså komma utan större problem, jag hoppas såklart, men det kan lika gärna dröja sex veckor, det gör mig deprimerad, haha.
Jag har sovit riktigt dåligt de senaste nätterna, inte somnat förens 4-5 på morgonen. Galet jobbigt eftersom jag verkligen är behov av sömn just nu. Och så det här illamåendet som gör mig tokiiiiig, varför lixom?
Jag antar att jag hade en så bra graviditet med Wilma så att någon där uppe tyckte att jag gott och väll kunde få lida nu, nää men det känns så ibland.

Idag ska vi iallafall på bio, blir Batman! Jag vet dock inte riktigt hur jag tänkte när vi valde en bio på nästan 3 timmar, när jag knappt kan sitta i samma ställning 5 minuter. Vi får se hur det slutar helt enkelt.
Måste börja göra mig iordning snart, ska hinna möta upp folk och äta innan.

Lillebrors säng. Ska köpa till ett vitt spjälsängsskydd och sen höja upp sängen bara, sen är allt klart.
Får se om han gillar sin säng mer än vad storasyster gjorde som bebis:)




Postat av: Anonym

Hej

2012-07-26 @ 10:50:05

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Vad vill du säga?:):

Kom ihåg mig?
RSS 2.0