Klag, klag och åter klag

Gaaah, vad tråkigt det är att vara hemma. Speciellt när man inte kan göra särskilt mycket, har så äckligt ont i ryggen och sover riktigt kasst. Dessutom har jag tappat matlusten helt, finns ingenting jag kan äta utan att må illa. Kan vara supersugen på något men sen när jag gjort iordning det kan jag ändå inte äta något, får tvinga i mig för att få i mig någon näring alls. Nää, nu är jag trött på det här!

Imorgon ska jag iallafall åka och träffa lille Hugo, har inte kunnat komma iväg tidigare men imorgon måste jag må bra. Vill ju träffa sötnosen och gosa lite. Sen ska det bli skönt att träffa lite folk och inte bara sitta hemma hela dagarna. Jag är iförsig ute och går varje dag (försöker iallafall), men det är rätt trist att gå ensam.
Ch valde att inte ta någon semester alls i sommar, utan sparar den till sep/okt istället, så att han kan vara hemma med lillebror också. Kommer ju vara guldvärt då, men som sagt, trist att vara ensam hemma fram till 8 på kvällarna.

Wilma är på semester nere på Öland, hon hade verkligen längtat efter att åka dit och direkt efter så åker hon till Spanien. När hon kommer hem igen så ska vi mysa massor innan lillebror kommer. Min fina stora tjej, hon har dessutom klarat att springa Victoria loppet iår igen.






Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Vad vill du säga?:):

Kom ihåg mig?
RSS 2.0