-You say you're dark and twisty, but that's not a weakness, it's a strength. It makes you who you are.

Sånt här kan verkligen ge mig grov ångest, när man somnar för tidigt och vaknar upp mitt i natten alldeles för pigg för att kunna somna om och vet att ett 10-timmars pass väntar bara några timmar senare. Och att man dessutom inser att man fortfarande är ensam hemma, Wilma är i nynäs och mannen jobbar natt.
Men men, thats life! Somnade som sagt alldeles för tidigt idag, innan 8 men var så sjukt trött, har försökt somnat om i en timme nu, rätt omöjligt.

På jobbet är det rätt så dött, inte så konstigt, det är väll typ årets fattigaste vecka nu? Rätt skönt ibland men ändå långtråkigt, speciellt om man stänger och det kommer 10 kunder på 5 timmar.
Det har däremot hänt lite läskiga grejer i forum, guldfynd har blivit rånade 2 dagar i rad, det är affären som ligger precis mittemot våran. Det är helt sjukt, hur kan man ens råna en butik som ligger mitt i ett centrum? Jag har som tur var inte varit där då det hänt, tycker sånt där är sjukt obehagligt. Julia ringde mig direkt efter och då hade jag typ bara hunnit hem ifrån jobbet. Precis innan allt hände hade tydligen en tjej svimmat och tagit all uppmärksamhet, man kan ju undra om det var uppgjort?
Jag hoppas iallafall att vi slipper några rån imorgon!


Julia gjorde fruktdrinkar på jobbet.


Har varit så galet sugen på lax sjukt länge nu och idag passade jag på att göra det eftersom jag var ensam hemma. Ch äter ju inte fisk, så det är inte ofta jag äter det heller. Gjorde dessutom lite extra så att jag kan äta på jobbet imorgon också, slippa äta äcklig sallad som jag ätit tre månader i rad nu, uek.



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Vad vill du säga?:):

Kom ihåg mig?
RSS 2.0