- I know it's not perfect, but it's life. Life is messy sometimes.

Hämtade Wilma idag efter jobbet, fick skjuts till jordbro, sjukt skönt. Jag är helt slut i huvudet, ska bli najs med en ledig dag imorgon, tyvärr så är det min jobb helg så man hinner inte vila precis. Vi får se vad som händer imorgon, blir iallafall att hämta kusin Vincent på dagis, något Wilma verkligen ser fram emot. De är så gulliga tillsammans, leker himlans bra när de väl kommer igång, Wilma kan vara lite blyg ibörjan men det går fort över.

Det snöar för fullt ute, lite synd att våra pulkor gått sönder, får se till att fixa en ny, så att vi kan åka lite. Det går väldigt segt att komma fram när man ska någonstans med Wilma, hon ska hoppa och slänga sig i varje snö hög hon ser, helt överlycklig.

Nu ska vi se en film och sen sova, jag kommer decka direkt.




Postat av: Sandra

Haha Lea är lika gammal som Wilma och precis likadan med snöhögar och sånt ! Kul för barnen att det äntligen kommit lite snö.:) tiden går så snabbt! Fem år!:)

2012-01-27 @ 20:56:37
URL: http://leasmamma.blogg.se/
Postat av: monia

Hej! Jag har tävlingar i bloggen som kan passa dig :)



Presentkort på hejbaby.se , samt en body med värmeindikator som signalerar när ditt barns kroppstemp överstiger 37.5 grader. Kika gärna i under kategorin TÄVLINGAR, eller klicka här:



http://moniasundgrenjansson.blogg.se/category/tavlingar.html



Jag ber om ursäkt om du redan fått reklam för mina tävlingar eller om du helt enkelt inte är intresserad ;/ Bara att radera..



Kram

2012-02-07 @ 13:24:59
URL: http://moniasundgrenjansson.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Vad vill du säga?:):

Kom ihåg mig?
RSS 2.0