- sjuka

Vi klarade oss inte ifrån vinterkräksjukan, såklart.. Igår eftermiddag började jag må illa och sen var det kört, strax efter började även Ch kräkas. Så hela kvällen och natten igår spydde vi ikapp. Inte ett dugg kul, kunde inte sova något alls på hela natten, fick även feber och ont i hela kroppen. Wilma har varit super uttråkad och bara tjatat om dagis så A kom och hämtade henne idag. Förstår henne, kan inte vara roligt att bara sitta inne hela dagarna och idag hade jag verkligen ingen ork till att göra något alls, var knappt så jag orkade mig upp för att göra frukost till henne. Som tur är så är det bättre nu men vågar fortfarande inte äta något. Hatar att spy, började gråta varje gång  för att det är så jobbigt, usch för sånna här smittor. Nu hoppas jag att vi slipper mer sånt.. 
 
Vädret ute är ju inget att hurra för heller, kul med snö men kanske inte i sån här mängd. Rätt läge att bli sjuk i om man ska vara lite positiv iallafall, hade ju ändå inte kunnat ta oss någonstans nu.
 
Ska försöka sova lite nu och imorgon hoppas jag på att man är på topp igen!
 



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Vad vill du säga?:):

Kom ihåg mig?
RSS 2.0