- mini julen

Wilma kom hit igår och vi hade en liten mini julafton så hon fick öppna sina julklappar. Hon vart nöjd och har lekt med varenda pryl redan. Nu svämmar hennes leksakslåda över och det värsta är att hon fyller år om bara nån vecka. Jag ska försöka att hitta något annat än leksaker till henne då. Hon fick iallafall Disney on ice av mig i julklapp så det ska vi gå på den 30, hon vart överlycklig. Kanske finns nån teater eller något man kan köpa i present, hon gillar ju att gå iväg på saker, kom gärna med tips!

Lillebrorsan sover och Wilma kollar på film, jag ska göra något att äta till oss.
Imorgon ska vi troligtvist träffa familjen Lundberg, det blir skoj.



Postat av: Carin

Barnen på bråkmakargatan (Lotta) går som teater på Stadsteatern nu under våren och pippis jul spelar oxå någonstans vet jag (googla så kommer det upp information) Litet tips bara :)

Svar: ska genast kolla upp! tack för tipset:D
ebjf.blogg.se

2012-12-28 @ 15:50:36

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Vad vill du säga?:):

Kom ihåg mig?
RSS 2.0