- måndag

Det vart ingen vila för mig imorse, istället sprang jag i tvättstugan och storstäda badrummet. Det behövdes så här innan julafton. Han ovanför oss har fått en vattenläcka så det har borrats och haft sig här hela dagen, lagom irriterande. Gustaf vakna flera gånger av ljudet så han fick aldrig någon riktigt sömn. Han brukar alltid kunna sova ändå men nu lät det verkligen högt.

Vi har möblerat om lite här hemma också, nu ser det lite större ut, bättre ytor. Längtar tills vi hittar en större lägenhet men den här duger bra ett tag till, Wilma har sin lilla hörna och Gustaf hänger bara på än så länge.

Har precis sett klart alla mina tv-program och nu hoppas jag att det blir lite mer sömn inatt :)

Slagit in lite julklappar har jag också gjort.



Postat av: Denise 23 - mamma till Kevin 6 och tjejen i magen

Klart jag minns dig! Jag brukar faktiskt kika in på din blogg titt som tätt, kom in på den igen av en slump bara någon vecka innan Gustaf föddes tror jag - och han är så himla sööööt!

Wilma har blivit riktigt stor hon också, brukar se henne i krokarna här i Nynäs ibland. Så himla fin tjej! :)

Stor kram till er och hoppas ni får en toppenjul! :)

2012-12-17 @ 23:03:56
URL: http://familyportrait.blogg.se
Postat av: felicia - fotokobran

Glöm inte delta i dagens lucka! :)
http://fotokobran.se/2012/december/december-18.html#comment

2012-12-18 @ 22:12:01
URL: http://fotokobran.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Vad vill du säga?:):

Kom ihåg mig?
RSS 2.0