- lördag

Wilma vart precis hämtad av sina farföräldrar, dom ska åka och hälsa på lille bebisen. Efter det kommer hon tillbaka igen. Hon var nog lite spänd och förväntansfull innan, fråga varje minut kommer dom inte nu, men nu då? Lilla älsklingen. Hon tycker det är coolt att ha tre småbrorsor även fast hon tjatar om en lillasyster, ingen kan vara stoltare än Wilma just nu. Världens bästa Wilma!

Jag ska passa på att röja lite här hemma när Gustaf ändå sover. Vi alla somnade sent igår så jag hoppas han får ta igen lite sömn nu på dagen.

Imorgon är det Disney on ice som gäller, jag vet inte om det är jag eller Christoffer som kommer gå med Wilma. Jag har glömt hörselskydd till Gustaf och vill inte riskera att behöva gå ut och missa allt ifall att det är för högt ljud. Han blir lätt skrämd över plötsliga höga ljud. Men det löser vi.

Tokarna!



Postat av: Anonym

Jag var på disney on ice med en 3 månader bebis, de funkade utmärkt!

2012-12-29 @ 16:37:01
Postat av: Rebecka

Oh har hon fått ännu en lillebror?:) auw, grattis till henne!

Svar: ja igår :) så stolt är hon. snart dags för dig också va? tiden går fort :D
ebjf.blogg.se

2012-12-29 @ 16:58:31
URL: http://perfectlifewithyou.blogg.se
Postat av: Rebecka

Ja, kan jag tänka mig :) ja, stora grabben här hemma tjatar för fyllt, 8 dagar kvar bara :D

Svar: Vad spännande :D lycka till :D
ebjf.blogg.se

2012-12-29 @ 20:29:56
Postat av: Linnea

Hittade dig första gången på lunarstorm när du precis blivit gravid med Wilma och började att följa din tidigare blogg. Läste den ända fram till du slutade att skriva men igårkväll kom jag att tänka på dig och skrev in din gamla adress i fältet och klickade in mig här. Otroligt roligt att se vilken fin mamma du är och vilken fantastisk liten tjej Wilma vuxit upp att bli. Hon har blivit så stor! Ville bara kort och gott säga det samt grattis till lillebror och lycka till med allting. Kram

Svar: Men vad roligt :D tack så mycket. Kram
ebjf.blogg.se

2012-12-30 @ 01:42:16
Postat av: Anonym

Har Andreas eller hans tjej nån blogg?

Svar: Nä inget öppet vad jag vet..
ebjf.blogg.se

2012-12-30 @ 14:54:15
Postat av: Carro

Läste också din blogg förr som någon skrev innan och kom att tänka på dig nu några år senare! Nu hittade jag hit och såg att du har ett till barn(!) Blev jätteförvånad, men du verkar klara det galant!! Jättekul!!!!!! Duktig du är!

Kram/ Gammal läsare

2013-01-20 @ 18:23:13

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Vad vill du säga?:):

Kom ihåg mig?
RSS 2.0