- aldrig mer

Gud vilken dag! Har lovat lovat mig själv att aldrig mer julshoppa i sista sekund. Speciellt inte med en barnvagn och tjatig snart 6-årig tjej, hehe. Var så grymt mycket folk, vi kom knappt fram nånstans. Hittade ingenting jag skulle ha. Alla kläder i Gustaf storlekar var så klart slut. Tillslut vart Wilma hungrig, Gustaf började vakna, vi försökte hitta nåt ställe att sitta på men det var fullt överallt. Slutade med att vi åkte till Globen istället. Där var det knappt några folk alls, skönt nog. Wilma fick i sig lite mat och fick massa ny energi, vart såklart uttråkad rätt fort. Vi letade igenom varenda butik dom hade efter kläder i rätt storlek men allt var utplockat där också. Tillslut hittade jag en body i storlek 68 som nog kommer vara lite stor men den får duga ändå, byxor fanns inte så vi får leta upp nåt hemma. Försökte hitta en klänning till Wilma också men fanns ingen hon ville ha. Allt annat jag skulle köpa fanns inte heller, så jäkla typiskt! Måste iväg imorgon igen för att se om jag hittar det då, ser inte fram emot det.

Nu ska jag hoppa i säng!



Postat av: Frk M

Ja, usch. Tacka vet jag nätshopping :)

2012-12-23 @ 09:47:54
URL: http://padetrettio.blogg.se

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Vad vill du säga?:):

Kom ihåg mig?
RSS 2.0