- Wake up every morning with the thought that something wonderful is about to happen.

Jag tvärdäckade igår, hann inte ens göra mat. Var så trött att jag knappt orkade stå upp, det var lite hemskt. Vaknade igen klockan fyra imorse och sedan dess har jag varit vaken, trist att jag inte kunde få sova till åtminstonde sex-sju. Men många timmars sömn vart det, vilket känns skönt och jag borde verkligen inte klaga. Nu kan jag bara hoppas att det håller i sig, speciellt eftersom Wilma kommer hit. Det är inte så roligt för henne om vi inte kan göra något bara för att jag mår dåligt. På söndag har vi blivit bjudna till förhandsvisningen av nya barnfilmen Modig och det skulle vara kul att gå på den, har iallafall tackat ja. 

Det värsta med att vara uppe såhär tidigt är att jag inte vet vad jag ska göra. Igår passade jag på att städa och tvätta alla bebiskläder. Känns skönt att tvättningen är klar nu, så slipper man tänka på det. Har börjat fundera på vad man ska ha med sig för kläder till förlossningen också och snart är det dags att börja packa en väska. Eller ja, packa och packa, jag kommer inte ta med mig mycket grejer, hoppas på att få åka hem samma dag om allt går bra. Däremot så måste jag verkligen leta upp mina papper där det står vilken blodgrupp och grejer man har, de har lixom försvunnit bland alla andra papper i den här röran. Måste köpa ny hylla!!!!!!!!!

Helt plötsligt vart jag sådär galet trött igen och jag tänker hoppa ner i sängen bums för att se om det kan bli några timmars sömn till.



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Vad vill du säga?:):

Kom ihåg mig?
RSS 2.0