- Every day may not be good. But there's something good every day.

Idag har jag haft en bättre dag, iförsig har jag legat i sängen i stort sätt hela dagen, men jag har åtminstonde mått lite bättre. Har kollat igenom alla Irene Huss filmer, älskar svenska kriminal filmer. En av mina drömmar är att jobba som kriminal polis, gud vad roligt. Jag vill söka till polishögskolan om några år, när mina kids är lite större, hehe. 
Förhoppningsvist så gör jag det iallafall.
Jag lovade ju att lägga in en magbild, har tagit men tycker alla blir så tråkiga och att man inte ser så mycket. Ska ta en imorgon när jag går in i vecka 37 och då kanske jag kan jämnföra med en annan bild så att man ser skillnad iallafall. 
Snart är det dags att börja springa i trappor så kanske lillebror vill komma ut, även fast jag vet att det flesta metoder typ ändå inte funkar, att barnet själv bestämmer när det är dags att komma ut, men det är värt att testa.

Imorgon kväll/natt kommer Wilma hem från Spaninen igen, har saknat henne som tusan. Det ska bli roligt att höra hur hon haft det även fast jag redan vet att de har haft det jättebra. Jag har till och med fått höra att hon simmat lite utan armpuffar själv, duktig tjej. Får försöka ta med henne till en simhall så att hon får öva lite mera, då kommer hon garanterat att lära sig helt, hon är väldigt envis också och när hon bestämt sig för något så ska hon bara fixa det.

På något sätt hoppas jag att lillebror väljer att stanna lite längre i magen, jag vill hinna få lite egentid med Wilma nu när hon varit bortrest. Min familj åker iväg på semester den 20 och jag är lite orolig över hur länge jag "vågar" ha henne här eftersom de är dom som bor nära och kan vara barnvakt isåfall. I värsta fall får hon väll hänga med, haha. Jag är mest rädd för att det ska gå så fort att man inte hinner in, med tanke på att andra förlossningen brukar gå snabbare än första och det gick väldigt snabbt med Wilma, för att vara första barnet.



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Vad vill du säga?:):

Kom ihåg mig?
RSS 2.0