- Scars remind us of where we´ve been, not where we are going

Ingen bebis än inte.. Det är blogg.se som inte verkar gilla mig, har inte kunnat logga in, står "fel, var god försök igen", även fast jag vet att jag skrivit in rätt uppgifter. Jag hoppas dom löser allt nu när sommaren snart är slut, känns så trist att inte kunna logga in när man vill. Vill inte byta portal heller eftersom jag haft samma så länge nu och allt alltid funkat hur bra som helst innan.
Sen får jag be om ursäkt till er som fått typ 10 st likadana kommentarer från mig, haha, är för att den där kon kommer upp och säger att man ska försöka igen men tydligen så skickas de ändå?

Vi har iallafall hunnit med lite saker, bland annat har Lina och Hugo varit här på fika. Wilma sa inte så mycket, hon vart nog lite chockad över hur liten han var och hålla i han ville hon inte riktigt, bara i handen. Hon pratar däremot om att hon ska hålla i lillebror sen och massa saker, längtan är stor!

Igår så var vi inne i stan och Wilma sprang mini mil för tredje året i rad, duktig tjej. Efter det så började jag känna mig trött och ville hem, ville egentligen stanna och se på de större också men det var ingen idé. Dessutom vaknade jag inatt med feber, halsont och världens huvudvärk, så det var lika bra att jag inte stannade. Wilma stannade kvar med Andreas och hans familj, dom skulle springa lite senare. Hon har sagt att hon inte tänker komma ht innan lillebror kommit ut, haha. Fler än jag som är trött på att vänta nu! Vi får se om han hinner komma innan min familj kommer hem från Grekland igen, men jag är rätt så säker på att han vill stanna ett tag till. Känner typ ingenting längre, så han trivs nog där inne.

Jag hoppas på att jag blir frisk tills imorgon, har ingen lust att vara sjuk just nu.

Min systemkamera hade varit på i väskan så batterierna var såklart urladdade när jag skulle fota, så det blev mobil bilder iallafall. Så typiskt när jag väl hade släpat med den, haha.


Postat av: emelie miche

duktig hon är som springer! :D

2012-08-20 @ 11:03:19
Postat av: rebecka 20år - gravid&bonusbarn!

hoppas det kommer en bebis snart :D

2012-08-20 @ 20:55:33
URL: http://perfectlifewithyou.blogg.se/
Postat av: Hanna Ek

Letar folk som vill lägga åsikter om vad som är bra/sämre med min blogg. Skulle vara kul om du ville delta. Har även veckans blogg där vinnaren vinner ett eget inlägg där man visas för alla mina läsare. Stor kram

2012-08-23 @ 00:00:12
URL: http://hannaek.com

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Vad vill du säga?:):

Kom ihåg mig?
RSS 2.0