- Life is short, dont waste it being angry or sad. Be happy and enjoy the time you spend with your loved ones

Bion igår var bra, jag älskar disney filmer, gamla som nya. Den var dock lite läskig för Wilma ibland, men hon  tyckte den var bra också och idag har hon pratat om den varje gång hon sett någon reklam som handlar om den. Hon vart rätt trött efter halva filmen, så när den var slut så åkte vi raka vägen hem. Det var svårt att hålla henne vaken men efter två stora portioner mat så vart hon lite piggare iallafall. Vi båda somnade ändå innan nio.
Att Wilma kom hit var typ min räddning, jag som inte kunnat sova på flera veckor sover nu flera timmar i sträck varje natt och det behövs verkligen. Känns så skönt att jag börjar må bra igen, slipper de sista veckorna bli allt för jobbiga :)

Idag har vi varit hos barnmorskan, förhoppningsvist för sista gången, hehe. Allt såg bra ut, till och med järnet hade ökat lite för första gången. Vikten står fortfarande still och jag får helt enkelt vara nöjd med de 5.5 kg jag gått upp under den här tiden, borde ju inte klaga heller. Tycker det är rätt sjukt bara, jag känner mig hur stor som helst just nu men ändå ökar jag inte i vikt ett enda gram. Det viktigaste är att lillebror mår bra iallafall.
Han var även nästan helt fixerad nu, barnmorskan sa att det inte är någon risk att han vänder sig iallafall, han satt rätt så fast där nere ;)

Nu är det dags att börja med maten, korvstroganoff blir det idag. Vi gick hem från henriksdal, allt för att försöka få lillebror att vilja komma ut, men det bidrog endast med massa förvärkar, trist nog.


Postat av: rebecka 20år - gravid&bonusbarn!

oh hoppas det snart är dax då!! :D

2012-08-13 @ 19:14:05
URL: http://perfectlifewithyou.blogg.se/
Postat av: Klara

Hur mkt har du gått upp sammanlagt?

2012-08-13 @ 21:05:05
Postat av: Emelie

Har gått upp 5,5 kg sen inskrivningen :p slutade gå upp i vikt efter v 25 tror jag :p

2012-08-14 @ 10:35:49
URL: http://ebjf.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Vad vill du säga?:):

Kom ihåg mig?
RSS 2.0