- You don't always get what you wish for, you get what you work for!

Fasiken vad irriterande det är att vara sjuk just nu, vill inget annat än att bli frisk! Läste också att kroppen brukar se till att man hinner bli frisk innan en förlossning startar, för att man ska orka och bara för det så lär det säkert dröja ännu längre tills min förkylning försvinner... Exakt två veckor kvar till beräknad födsel, hehe.

Även fast jag är sjuk så kan jag inte låta bli att sitta stil, har gått och småstädat hela dagen bara för att ha något att göra. Är så himla trist att ligga i sängen en hel dag, även fast det nog skulle vara det bästa. 
Vädret är ju inget att hurra för heller, är det nu hösten kommer? På något sätt är det ändå rätt mysigt! Jag har inte direkt varit på topp den här sommaren, antingen har det varit för varmt eller kallt, aldrig nöjd. Typiskt att man skulle vara gravid mitt i sommaren :)

Håller på att göra lite sen "lunch", jag passar på att äta direkt när jag är sugen på något, tappar lätt matlusten snabbt. Jag längtar tills den kommer tillbaka och jag börjar tycka det är roligt att laga mat igen!!

Hittade en bild på Wilma, som nyfödd. Lilla, lilla skrutten<3




Postat av: rebecka 20år - gravid&bonusbarn!

Kan inte förstå att hon har varit sååå liten? Så himla söt.



har du några tips på hur man kan "komma förbi" förlossnings rädslan?

2012-08-21 @ 18:08:47
URL: http://perfectlifewithyou.blogg.se/
Postat av: Mamma till William och Wilma

Vilken söt sötnos du har :) kram

Svar: Ja visst är hon:D
ebjf.blogg.se

2012-08-26 @ 20:55:09
URL: http://blondis81.blogg.se

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Vad vill du säga?:):

Kom ihåg mig?
RSS 2.0