- You are good enough

Satan i gatan vad trött jag är! Så himla typiskt att man måste iväg nu också, jag hade äntligen börjat somna men självklart ringde klockan just då. Lillisen har rört sig som jag vet inte vad och det skulle inte förvåna mig om han vänt på sig och lagt sig åt fel håll igen, det känns så. Jag hoppas inte det, tycker jag fått stå ut med allt man kan nu och vill helst slippa ett vändningsförsök också, haha. Lär få reda på hur han ligger på ultraljudet idag, är lite nervös men det är nog ingen fara.

Ska försöka få i mig lite frukost, jag har väldigt svårt för att äta direkt på morgonen. Sen tycker jag det är så tråkigt att äta själv. Men om någon annan dukar upp värsta lyxfrukosten, då kan jag äta minsann!

Malin ska följa med mig idag, Ch hade svårt att ta ledigt från jobbet och jag vill helst inte åka dit själv. Tur att hon är så snäll som följer med mig.



Postat av: Anonym

Hoppas allt är bra med lillebror och att han växer som han ska. Hoppas du fortsätter att blogga nu om både lillebror och storasyster.

Följde din förra blogg :)

2012-08-02 @ 10:26:02
Postat av: malin

Duktig solbränna man hade där! haha!

2012-08-02 @ 16:03:34
URL: http://larsson.blogg.se/
Postat av: Elsa

Hej! Säljer jättefina stickade converse och söta handgjorda mössor för små barn, besök min blogg för att se!:) Finns inte jättemycket kvar så först till kvarn!

2012-08-05 @ 20:34:17
URL: http://elsaarapp.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Vad vill du säga?:):

Kom ihåg mig?
RSS 2.0