- We all have the power to make wishes come true, as long as we keep believing.

Inatt har jag äntligen fått sova, så sjukt skönt! Så just nu håller jag på att storstäda som bara den, bäst att passa på medans man orkar. Vi ska försöka komma iväg till ikea i helgen för att handla en TV-bänk, håller på att bli galen på alla grejer som ligger på golvet just nu. Handla mat måste vi också göra, jobbigt utan bil bara.

Klippte mig igår och vart för en gång skull nöjd, mycket bättre än innan. Nu kan jag iallafall gå i utsläppt hår utan att det ser tråkigt ut. Jag hade lixom blivit för lat för att ens försöka fixa till det varje dag. Nu saknas det bara lite färg och jag hoppas att jag ska hinna med det innan lillebror kommer.
Jag hann även springa in på twilfit igår, de har dunder rea på underkläder och jag passade på att köpa en amningsbh, hade gärna köpt flera men de flesta storlekarna var slut.

Nu har golven torkat och jag har ingen orsak till att sitta kvar vid datorn, dags att städa klart! Hehe.




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Vad vill du säga?:):

Kom ihåg mig?
RSS 2.0