- Never say sorry for being honest

Nu har jag vaknat två nätter i rad av att jag haft ont, men det avstannar hela tiden mot morgonen. Det börjar kännas segt nu. Även fast det är tecken på att allt går framåt känns det som att han aldrig kommer komma. Fem dagar kvar tills beräknad födsel men jag räknar med att behöva gå över tiden den här gången, så lika bra att tänka att det är tjugo dagar kvar. 
 
Jag skulle egentligen iväg idag, på en viktig grej men fick avboka ifall att något skulle vara på g, känns ju surt nu.
Istället får jag väll göra det gamla vanliga, städa och ha mig, haha. 
Har fortfarande en "ömmande" känsla i magen, men inget mer, så om jag håller i gång kanske det startar eller så vilar jag istället, det ska ju också hjälpa sägs det. 

Men hör du det Lillebror, det är dags att komma ut nu!
 


Postat av: Elin en trappa upp

Hon ser så otålig ut, gulligt

Postat av: Karin

Lite mys för två i sängen ska också hjälpa. Framgångsrikt testat faktiskt!

2012-08-31 @ 09:39:55
Postat av: Elsa

Vad har ni köpt för vagn? :)

2012-08-31 @ 11:32:26

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Vad vill du säga?:):

Kom ihåg mig?
RSS 2.0