- Ju mer man tänker, ju mer inser man att det inte finns något enkelt svar.

Idag efter jobbet gick jag en sväng i nacka forum, det är påskrea nu vettni. Hittade en mysoverall till lillebror som jag köpte i en större storlek och en scarf eller vad man kallar det, båda för halva priset. Skulle köpa en vårjacka till Wilma men den var såklart slut i hennes storlek. Hon har valt ut den själv men när vi var i Liljeholmen senast så var den också slut i hennes storlek, vi får åka och kolla inne i stan istället. Sen fick jag med mig lite annat smått och gott ifrån lagerhouse, kökshandukar, matlåda, ett påskägg och lite sånt. Tok älskar den butiken, vill köpa allt!

Imorgon börjar jag elva, jag bytte pass med en annan tjej, jag har inte börjat elva sen typ i december, har alltid fått alla tidiga pass, så det ska bli skönt. Dock så vart det lite tokigt med hämtningen av Wilma eftersom jag slutar åtta, hade hoppats på att vi skulle stänga sex eftersom det är skärtorsdag, men icke! Som tur var kunde min mamma hämta henne istället. På fredag är jag ledig så då ska vi hitta på något skoj, jobbar ju i helgen men ska försöka få ledigt på söndagen.



Postat av: Emma

Hej, va ett tag sedan jag va här ine och vilken överraskning det blev att läsa om lillebror :) Har tre frågor jag skulle vilja ställa :)

Var han planerad? Har ni börjat tänka på några namn? Vad sa Wilma om den fina överraskningen? :)

Lycka till med allt :)

2012-04-05 @ 08:09:22
Postat av: Denice

Hej! Hur ofta är Wilma hos dej nu? har ni slutat med helgrutinen?

2012-04-05 @ 09:12:14
Postat av: Evelin

Vad gott :) Måste jag göra någon dag :P

2012-04-05 @ 11:56:30
URL: http://pevvis.blogg.se/
Postat av: Evelin

Tack föresten :P

2012-04-05 @ 11:57:10
URL: http://pevvis.blogg.se/
Postat av: Lebanezza

Ha en fortsatt trevlig torsdag :)

2012-04-05 @ 18:07:53
URL: http://lebanezza.blogg.se/
Postat av: - Swedish Source About Josh Hutcherson

Hejsan



Gillar du Josh Hutcherson? Då är min blogg rätt för dig ;)

2012-04-06 @ 14:43:39
URL: http://jhfansite.blogg.se/
Postat av: Emelie

Emma: Tackar :) Nää det var han inte, hehe. Vi har några namn men inget vi är överens om än, är ju så svårt med killnamn! Wilma sa inte så mkt i början men nu pratar hon hela tiden och längtar:)



Denice: Det är olika, vi försöker planera så gott det går, men jag har henne iallafall varje helg, sen blir det i veckorna när jag är ledig tors-mån, om ch är ledig kan han ta henne när jag jobbar osv. Det är olika hela tiden, svårt att förklara.

2012-04-06 @ 14:49:29
URL: http://ebjf.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Vad vill du säga?:):

Kom ihåg mig?
RSS 2.0