Måndag

Jag har legat sjuk i veckan och har egentligen inte gjort någonting alls, ändå har jag inte bloggat. Nu när jag är frisk så känns det som att jag åkt på ögoninflammation istället, så jäkla typiskt. Men men, en del jobb står på veckans schema. Jag håller även på att söka nytt jobb igen.

Igår storstädade vi hela lägenheten och det är så sjukt skönt när allt är fräscht, nu är det endast fönstrena som ska tvättas och flera påsar tvätt. Jag hatar att tvätta, jag kan knappt ens tvätta, skäms nästan över att säga det. Kom nyss och tänka på vilket fult ord just tvätta är, eller skriver man så?

Idag har vi storhandlat och fyllt på frys, kyl och torrförråd! Nu känner man sig typ fattig igen, skönt att alla räkningar är betalda och jag har även sagt upp mitt ena abonnemang och betalt av det som var kvar på det, så nu blir det en räkning mindre varje månad.

Precis tagit ett bad och nu blir det te.




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Vad vill du säga?:):

Kom ihåg mig?
RSS 2.0