- Jag vill leva för dagen och inte låta natten sluka mig något mer

Man märker att hösten är här, börjar bli riktigt kallt ute och folk har redan börjat gå med mössa och halsduk. Jag ska iallafall köpa mig en ordentlig vinterjacka iår, har inte haft en på typ fyra år eftersom jag hatar att gå runt med tjocka jackor. Men eftersom jag inte haft någon har jag inte haft någon rätt att klaga på att jag fryser heller, hehe. Iår så blir det iallafall en.

Jobbat dubbelt idag, först långbro och sen globen, blir mycket sånt framöver, även fast jag helst skulle slippa det.
Imorgon jobbar jag lunch och sen blir det att hämta Wilma direkt efter. Får se vad vi hittar på, tråkigt nog har jag några jobbtimmar i helgen också. Fan, skulle göra vad som helst för ett heltidsjobb med fasta tider, nästan iallafall.

Jag ska nog ta och hoppa i säng nu, är rätt slut. På väg hem från globen idag satte jag mig till och med på fel tvärbana och kom inte på det förens efter två stationer, fick stå och vänta i tio minuter på nästa tillbaka igen, snacka om sur jag blev. Det är sånt som bara händer mig, haha.


Jag beställde lasange på kos och det var så grymt äckligt, förlåt, men pommes med köttfärs som ligger på en pastaplatta med tacosås imellan. Nä, ingen hit där!



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Vad vill du säga?:):

Kom ihåg mig?
RSS 2.0