Direkt från Kos

Det är härligt här på Kos, cirka 35 grader i solen på dagarna och 29 på kvällarna. Har legat på stranden nästan varje dag förutom igår och idag då det vart poolen, jag har åkt på världens förkylning och igår hade jag feber och var inte direkt pigg på att göra något, men man vill ju inte missa solen nu när det har blivit höst i Sverige.

Sitter på ett jättemysigt café precis brevid hotellet, men snart ska vi hem och sova. Blev en rätt tidig middag idag och blir en tidig kväll också, har blivit det för det mesta, men jag blir sjukt trött av värmen här. Det ska faktiskt bli skönt att komma hem till Sverige igen, även fast jag lär längta tillbaka till värmen lite senare.

Åker hem igen på fredag kväll och landar väll i Sverige runt halv tre på natten, det värsta är att jag börjar jobba klockan 10 på morgonen.

Nej nu blir det inte mycket mer, ville bara uppdatera lite.



Postat av: britta bloggar

Härligt!

2011-09-12 @ 20:53:44
URL: http://brittabloggar.wordpress.com
Postat av: Bettan

fin header!

2011-09-15 @ 19:08:48
URL: http://krcaas.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Vad vill du säga?:):

Kom ihåg mig?
RSS 2.0