Dag 06 – Min dag

Idag har det inte hänt något speciellt, jag har fixtat lite ärende, bilskola, jobb och sånt. Jag kanske har ett jobb på g i nacka forum, men jag vet inte än, ska ringa på måndag och bestämma tid. Sen vet jag inte riktigt om det jobbet är något för mig, har en kompis som jobbar där, men det kan vara värt att testa på. Lite senare på dagen var det dags att gå och handla, jag var sugen på helstekt fläskfile så fick bli lite smått och gott till det. Sen så får man ju inte glömma fredags myset! Det var typ hela min dag, inget speciellt med andra ord. Nu blir det film och mys.


Suddig bild från Kos. Lina, Julia, Emelie och jag.


Postat av: camilla

Vad fotar du med för systemkamera?

Har tänkt att köpa en men det finns ju så många att

välja bland.



2011-10-02 @ 18:45:24

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Vad vill du säga?:):

Kom ihåg mig?
RSS 2.0