A friend is one that knows you as you are, understands where you have been, accepts what you have become, and still, gently allows you to grow.

Lina, världens finaste vän.
En vän man alltid kan lita på, som ställer upp för en till 110%, alltid, oavsett vad.
Hon är min närmaste vän och har varit det de senaste femton åren nu och många fler kommer det bli.
Jag minns att jag gav henne en nyckelring en gång där det var två gamla tanter på som satt i rullstol och pratade med varandra och att det stod något liknande som "friendship never ends". Hon fick den av mig för att jag vet att det kommer vara hon och jag i framtiden, vi kommer sitta och prata om gamla minnen tillsammans, tills döden skiljer oss åt. Älskade fina vän, jag älskar dig och jag hoppas att du vet om det.




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Vad vill du säga?:):

Kom ihåg mig?
RSS 2.0