- Du får passa dig som satan för jag glömmer aldrig bort vad du gjort

Igår var jag på ett event som handlade om bilar och erotik, det var helt okej. Hade tänkt ta med systemkameran men glömde den hemma när jag gick till jobbet. Vi var där tills det slutade och tog bussen tillbaka hem igen. Som vanligt fick man med sig en goodiebag, som innehöll lite smått och gott, bland annat en bok från Katerina Janouch och jag älskar hennes böcker.

Jag var helt säker på att jag skulle jobba idag, var precis på väg till jobbet men så skulle jag gå in och kolla när jag började och såg att jag inte alls hade något pass idag. Hade varit riktigt surt om jag åkt dit och fått reda på det där istället. Så nu har jag tid över till annat, hade tänkt städa lite igen. Wilma ska åka till öland och vara där tills söndag, det var någon skördevecka där och hon ville följa med.

Måste passa på att gå ut en sväng i det fina vädret också!




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Vad vill du säga?:):

Kom ihåg mig?
RSS 2.0