- Det är en stor fördel att tidigt begå de misstag man kan lära något av.

Idag fick jag brev hem om att jag kommit in på historia A som jag sökte för någon månad sen, så om en vecka börjar jag "plugga" igen. Det är en kurs som jag kommer läsa på distans bara och jag valde att göra klart den på halvtid istället för heltid eftersom jag inte riktigt vet hur mycket tid jag kommer ha över, men jag hoppas att det ska gå bra. Jag vill gärna läsa lite fler kurser senare, men just nu börjar jag med histora eftersom det är ett ämne jag kommer behöva ha när jag ska söka till högskolan senare. Vi hade inte ämnet när jag läste på gymnasiet, då hade jag läst klart det då istället.

Wilma ligger och kollar på film och vi ska snart hoppa i sängen. Jag ska iväg och checka in ett jobb lite snabbt imorgon, chefen där var jätteintresserad av mig så jag kan bara hoppas att jag gör bra ifrån mig, hehe. Men det skulle vara så jäkla skönt med ett heltidsjobb. Och som jag skrev tidigare så vet jag inte om det är något för mig än men det är värt att testa på.



Postat av: Marlie -93 mamman

Oj, här händer det saker... :P Får börja titta in oftare!

2011-10-03 @ 21:32:33
URL: http://mammamarlie93.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Vad vill du säga?:):

Kom ihåg mig?
RSS 2.0