Twilight

Igår var jag typ 30 meter ifrån Robert Pattinson, helt galet! Vi andades lixom samma luft. Det var Twilight fan event på hovet och jag jobbade (såklart), sökte passet typ sekunder efter att det kommit upp, hehe. Vi stängde nästan när allt började så jag gick in och kollade, man fick se massa exclusiva klipp och jag längtar bara ännu mer till premiären av breaking dawn part 1 nu!! Det var helt galet inne på hovet, folk skrek som jag vet inte vad, var exakt som förra året, mest typ 13 åringar också.
Var bara tvungen att skriva att jag sett Edward, the real one!! Snodde med mig en planch hem också, känner mig som 12 år igen, hehe.

Idag har jag jobbat igen, fast i forum. Var galet mycket folk idag så vi fick stressa järnet men det gick bra ändå. Jobb imorgon igen. Och ja, mycket mer än det här händer inte just nu.

En liten video. precis när dom kommer in på scen. Kass kvalite. Hade bara mobilen med mig, synd nog.

Stötte föresten på Robert ute efteråt:) Tog lite bilder och så och blev galet kär!!


Postat av: Micaela

Nice! Jag längtar redan till breaking dawn part 2.. Argh.. Jag höll på att gå under när jag såg hur lång tid det var kvar. :*(



(och jag är ändå 25 år nästa år ... sccch!)

2011-11-21 @ 00:46:48

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Vad vill du säga?:):

Kom ihåg mig?
RSS 2.0