historia historia historia

Ahh, jag har pluggat historia i typ fyra timmar nu och jag är fortfarande inte klar. Jag måste typ läsa om frågorna och boken fyrtioelva gånger innan jag förstår någonting. Grejen är den att det skulle vara inlämnat i fredags men jag tänkte dra en story om att datorn kraschat, eller något, BARA för den här gången. Jag tänkte först lägga ner pluggandet och göra det senare istället men jag vet att det inte kommer bli av då, lika bra att göra det nu, eller iallafall ge det en andra chans. Så nu har jag en fråga kvar och sen är jag klar med första inlämmning, om den nu blir godkänd, hehe.

Jag ska hinna med att fixa lite andra saker innan jag går och lägger mig också. Kommer vara aptrött imorgon, börjar jobba klockan sju imorgonbitti och det är sjukt mycket som ska göras.

Nej nu måste jag fortsätta!


Postat av: Millah - väntar första barnet ♥

Hej... Allt bra?

Jag har igång massa roliga tävlingar & det kommer in nya titt som tätt!



Du hittar tävlingarna här---> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2011-10-26 @ 11:28:22
URL: http://millahoman.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Vad vill du säga?:):

Kom ihåg mig?
RSS 2.0