Shut up and drive

Nu ska jag ut och brumma lite bil. Så folk får se upp ute på vägarna, känner mig verkligen as kass på allt som har med bilar att göra just nu, men långt där inne så kan jag ju det så det ska nog bli bra tillslut. Ska även försöka fixa nya körlektioner som inte krockar med mitt schema, hur nu det ska gå ihop.

 

Senare ikväll ska vi nog över till Ch´s pappa, men innan dess ska jag hinna storstäda och lite sånt. På min enda lediga dag, det blir jobb imorgon igen, de behövde personal och jag behöver pengar, hehe.

 

Önska mig good luck!



Postat av: Anonym

Vem är CH?

2011-10-21 @ 11:02:31
Postat av: S

Är det christoffer?

2011-10-22 @ 22:09:57
Postat av: Emelie

Ja det är Christoffer

2011-10-23 @ 00:18:01
URL: http://ebjf.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Vad vill du säga?:):

Kom ihåg mig?
RSS 2.0