Kaos

Jag har så sjukt mycket att göra just nu, har i stort sett satt mig själv i skiten, haha. Men jag antar att det är såhär det kommer se ut några år fram över, massa jobb och grejer. Förstår nu varför alla sa att man kommer längta tillbaka till skolan rätt snabbt efter att man gått ut. Idag börjar även min kurs historia a på distans och just nu försöker jag läsa lite. Den pågår i tio veckor och jag var tvungen att köpa en bok för 590 spänn!! Så om det är någon som ska läsa kursen senare och vill köpa boken billligare så är det bara att höra av sig, hehe.

Nej nu måste jag fortsätta, ska hinna bada och fixa mig också innan jag kan gå och lägga mig!


Postat av: camilla

Den boken kunde jag sålt billigt till dig. Har en likadan:)

2011-10-11 @ 11:17:44
Postat av: Josse

Lägg ut den på kurslitteratur.se när du är färdig, brukar får böcker sålda där snabbt :)

2011-10-12 @ 11:44:41
Postat av: Punz

Vad heter din Historia A bok för något??

hade annars en som du kunde ha köpt billigt av mig >_< HAHAHA

2011-10-13 @ 01:35:22
URL: http://www.punz.nu

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Vad vill du säga?:):

Kom ihåg mig?
RSS 2.0