Härliga måndag..

Imorse höll jag på att gå i taket eftersom att vägverket vägrade att svara i telefon, jag kom nämligen på att jag hade en inbokad tid för teoriprov imorgon och jag kände att det inte är någon ide att göra om det nu. Bad Ch försöka ringa eftersom jag jobbade och inte kunde vara borta hur länge som helst men då var det försent att ringa så nu måste jag ändå betala för provet, så sjukt irriterande. Jag har ju en del körlektioner inbokade men måste nästan avboka alla pga jobb. Undrar när fan jag kommer få mitt körkort egentligen...

Imorgon är sista dagen jag jobbar för vecka, eller jobbar på söndag igen men blir lite långledigt vilket ska bli hur skönt som helst. I november däremot så blir det inte mycket ledigt. Alltså grejen är att när jag inte hade heltid så klagade jag på att jag aldrig jobbade men nu blir det typ för mycket istället, haha. Men antar att det är så det är, förstår inte hur jag ska hinna med allt annat bara. Historian går ju åt helvete iallafall kan jag säga, jag fattar ingenting, trodde det skulle vara lite enklare. men jag försöker.

Nu ska jag fixa iordning mig och sen blir det bio, svensson svensson!



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Vad vill du säga?:):

Kom ihåg mig?
RSS 2.0