Döm inte allt du ser, tro inte allt du hör, säg inte allt du vet.

Igår somnade jag typ innan elva och det händer inte så ofta, jag brukar alltid säga att jag ska lägga mig tidigt men det slutar oftast med att jag fastnar med något annat istället. Grejen är den att om jag somnar tidigt så vaknar jag hur tidigt som helst, idag vaknade jag halv fem och var pigg, hur normalt är det? Hade hoppats på att klockan skulle vara lite mer. Jag brukar alltid gå ut och gå om jag vaknar tidigt men imorse var det inte så lockande, det var kolsvart ute och såg svinkallt ut. Så jäkla typiskt. Men jag somnade om efter ett tag och sov någon timme till.

Hinner inte skriva så mycket mera, ska iväg på lite grejer.



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Vad vill du säga?:):

Kom ihåg mig?
RSS 2.0