:(:(

Jag är så sjukt besviken så det finns inte. Ärligt talat, jag grät typ i globen när högtalarna gick på och sa " Jag har ett allvarligt meddelande, konserten ikväll är inställd, det här är helt seriöst, Rihanna kommer inte att ha sin konsert ikväll, för mer information gå till informationen". Jag och Malin hade nästan precis kommit dit, stressat som fan för att hinna och 45 min innan hon ska gå på så ställer man in konserten. Jag förstår inte? Visst, alla visste att hon varit sjuk, utmattad, men 45 min innan hon ska gå på? Det är inte okej. För mig hade det varit en helt annan sak om de gått ut med informationen tidigare idag, jag hade varit besviken men ändå förstått. Känner mig jätte töntig just nu, men hade seriöst sett fram emot det här hur länge som helst. :(:( Just nu går ingenting som jag vill...



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Vad vill du säga?:):

Kom ihåg mig?
RSS 2.0