STUDENTEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Så grymt taggad. Idag tar jag studenten, 14 års skola för mig är nu över! WOOP! Jag kunde typ inte sova inatt, vaknat flera gånger och när jag skulle upp märkte jag att jag blödde näsblod och frös som fan, fräscht. Hade en hejdundrandes huvuvdvärk också så tog en alvedon. Men det hindrar inte mig för att ta studenten.
Ska möta upp Sofie i Liljeholmen halv 9 och sen några andra i Gullmars, så ska vi iväg och ha champagnefrukost.

STUDENTEN STUDENTEN STUDENTEN!!!!!!!!!!!!!!! AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHH!


Postat av: Emelie

Grattis!!! Så himla bra gjort av dig att gått hela gymnasiet och varit mamma samtidigt! Det ska du vara stolt över. Grymt jobbat!

2011-06-08 @ 10:55:10
Postat av: M

grattis tjejen! bra gjort!

2011-06-08 @ 20:23:06
Postat av: elin

tjohjo! Grattis och du är så himla bra! Känns som nyss du skrev att du skulle börja ^^

2011-06-09 @ 19:19:24
URL: http://elinkortochgott.blogg.se/
Postat av: connie hansen

Grattis till studenten!

2011-06-15 @ 20:34:04

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Vad vill du säga?:):

Kom ihåg mig?
RSS 2.0