Solig dag

Jag gick upp åtta idag, skulle ringa ett samtal och efter det så kunde jag ändå inte somna om. Lika bra det, vill inte missa de fina vädret ute! Har fixat lite och ska snart sätta mig på balkongen och försöka sola lite, så kanske jag slipper solariumet, höhö. Senare idag ska jag förhoppningsvist få lite andra saker fixade, inför studenten och så. Jag har fortfarande inte hittat en klänning jag vill ha, har köpt två stycken men ingen som jag är nöjd med. Ena beställde jag från nätet och den såg förjävlig ut i verkligeheten och ena i stan, men hann aldrig testa den och gjorde de hemma istället, den är väll okej men vill ha en annan. Dessutom är min studentmössa för liten, haha! Men den får duga ändå.

Tänkte inte skriva så mycket mer, ska sätta på mig bikini och sätta på mig balkongen. Hörs!


Wilma blev en clown när happy meal firade 25 år:)




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Vad vill du säga?:):

Kom ihåg mig?
RSS 2.0